10 Amazon PPC tips die je niet mag missen! - Plazatalk.nl
arrow_drop_up arrow_drop_down
30 juni 2020 
in Amazon

10 Amazon PPC tips die je niet mag missen!

Je hebt ze vast wel eens gezien, advertenties op Amazon ook wel “Amazon Sponsored Ads” die werken middels het bekende Amazon PPC (Pay Per Click) systeem. Het kan zijn dat je helemaal nieuw bent op het gebied van adverteren op Amazon. Of er zelf al eens iets mee hebt gedaan.

In beide gevallen hebben we in dit artikel genoeg nuttige informatie voor je. We gaan je namelijk een korte inleiding geven hoe Amazon PPC advertising werkt, en laten je ook 10 Amazon PPC tips zien die je zeker wilt weten.

Het is namelijk belangrijk je zaken goed op orde te hebben, wanneer je gaat adverteren op Amazon. Zo haal je het meeste uit jouw Amazon Campagnes, wat uiteindelijk tot meer verkopen zal leiden. Ontdek hieronder hoe je verkopen op Amazon met deze advertenties optimaal gaat boosten.

Wat is Amazon PPC?

Amazon PPC is een zeer bekende en veelgebruikte manier om te adverteren op het Amazon platform. Het helpt verkopers hun product beter in de markt te zetten en hogere conversies te realiseren. Je zal overigens alleen betalen wanneer een potentiële koper klikt op de advertentie, om deze vervolgens te bekijken.

Amazon pay per clickHierbij is het wel belangrijk te weten dat een Amazon PPC campagne alleen goed werkt wanneer je deze aanmaakt, beheert en uitvoert op de juiste manier. Want alleen dan zal je er ook echt de vruchten van gaan plukken.

Met Amazon PPC werk je dus op basis van PPC (Pay Per Click), wat weer iets anders is dan PPM (Pay Per Mile). Je ziet dit vaak op Facebook, waarbij je per 1000 impressies betaald voor adverteren op het platform. Het verschilt zit dus voornamelijk in het vertonen van, en daadwerkelijk klikken op advertenties zoals dat bij Amazon PPC gebeurt.

Heb jij vragen over Amazon PPC? Je kunt je vragen stellen onderaan deze pagina, het Plazatalk team staat klaar om al jouw vragen te beantwoorden!

Wanneer ga je Amazon PPC gebruiken?

We raden je aan te starten met Amazon PPC op het moment dat je eerste productvermelding (en) gereed zijn. Om er het allerbeste van te maken, zorg je er voor dat je productvermelding eerst tussen de 3 en 5 reviews heeft.

Maar het is verstandig om er zo snel mogelijk mee te beginnen. Je kan op die manier namelijk de juiste zoekwoorden identificeren voor je productvermelding, en ook wat de competitie ervan is.

Zo weet je welke budget er nodig zal zijn om een effectieve Amazon PPC campagne te runnen. En kan je ook dingen finetunen voor de campagnes die je hebt draaien om zo winstgevend mogelijk te zijn. Tijdens de lancering van je producten op Amazon kan een Amazon PPC campagne producten ook echt een flitsende start geven om snel die eerste verkopen te maken.

Amazon Ad Revenue

Om een goed beeld te krijgen wat Amazon PPC advertenties je zullen opleveren, laten we je hieronder wat feiten zien.

In 2012 is Amazon begonnen met de lancering van een aantal “self-service” advertentieoplossingen, om nog meer potentiële kopers binnen te halen die online naar producten zoeken.Amazon ppc omzet

En omdat Amazon een van de grootste spelers op de markt is, bestaat er een grote kans dat kopers producten op het Amazon platform kopen in plaats van elders. Het geeft natuurlijk ook een bepaalde garantie af naar verkopers op Amazon. Namelijk hogere conversieratio’s en meer verkopen.

Tijdens een persbericht in 2017 onthulde Amazon dat het meer dan 1 miljard aan verkopen draaide, alleen al tijdens de vakantieperiode. En daar stop het niet. Want deze verkopen gaan meestal ook nog eens gepaard met een aantal vervolgaankopen door diezelfde groep klanten.

Verder blijkt uit onderzoek door “The International Academy For Production Engineering” (CIRP), in datzelfde jaar, dat Amazon Prime Members gemiddeld 1300 dollar per jaar besteden op Amazon (VS) en voor Amazon Echo bezitters dit op 1700 dollar per jaar ligt. En voor alle andere Amazon klanten in Amerika geldt een gemiddelde van 1000 dollar in aankopen op het platform. En daarbij rankt Amazon op de tweede plaats (net achter Google) in termen van rankings, en meer dan 55% van de zoekopdrachten naar producten kent zijn oorsprong vanaf Amazon wat natuurlijk een verassend gegeven is.

Hoe werkt Amazon PPC?

We gaan je even in een notendop uitleggen hoe Amazon PPC nu precies werkt. Het is niet zo gecompliceerd als het klinkt, en is heel makkelijk te begrijpen (zeker wanneer je net begint met verkopen en adverteren op Amazon). Om te beginnen mag het duidelijk zijn dat Amazon maandelijks miljoenen zoekopdrachten te verwerken krijgt, waarbij het gaat om korte zoektermen (short-tail) en langere zinnen (long-tail). Het gaat dan (bij allebei en zeker die laatste) bijna altijd om mensen die klaar zijn om producten te kopen.

Je moet namelijk goed begrijpen dat potentiële klanten op Amazon, bijna niet aan “window shopping” doen. Ze komen meestal niet naar Amazon om ideeën op te doen, maar zijn al verder in het koopproces. Veruit de meeste bezoekers op Amazon gaan opzoek naar de zoekbalk, typen hun zoekopdracht in en gaan naar het product dat ze willen kopen.

Nadat die is ingevoerd en de zoekopdracht met “Enter” (of knop met het vergrootglas) wordt uitgevoerd, laat Amazon de beste resultaten zien waar klanten tevreden mee zullen zijn. Het gaat om de “organische” resultaten. Maar je hebt ook de betaalde zoekresultaten, namelijk de “Amazon Sponsored Ads” (die werken op basis van Amazon PPC).

En die advertenties worden altijd boven de organische resultaten getoond, en soms ook in het midden of eronder.

Het concept is verder simpel, elke betaalde optie krijgt voorrang op basis van een veiling onder verkopers omtrent de prijs per klik. Verkopers stellen hun budget in per dag en wat ze per klik willen uitgeven. En hoe meer een verkoper bereid is te betalen voor kliks …des te hoger de kans om vertoond te worden tussen de organische zoekresultaten op Amazon.

Verkopers betalen per klik en dus elke keer wanneer een potentiële klant ook daadwerkelijk het product gaat bekijken. Het is een succesvol model voor vele retailreuzen. Volgens bepaalde bronnen strijkt Amazon hiermee jaarlijks miljarden aan advertentie inkomsten op, waarmee Amazon Sponsored Ads dus een enorm grote impact hebben.

Amazon PPC Ad types

Er zijn 3 verschillende soorten Amazon PPC Ads, namelijk:

1. Sponsored Product Ads
2. Product Display Ads
3. Headline Search Ads

We gaan er hieronder even met meer details op in.

1. Sponsored Product Ads

Bij Sponsored Product Ads worden verkopers in de gelegenheid gesteld, hun producten te adverteren op basis van de zoekwoorden die ze gebruiken.

Amazon ppc salesWanneer het aankomt op CTR (Click-Through-Rate) en conversieratio’s doen ze het altijd goed. Ze zorgen voor een goed rendement, omdat ze gemixt worden door de organische zoekresultaten en hierop lijken.

Ze worden meestal in de organische zoekresultaten weergegeven, aan de rechterkant van de pagina naast de zoekresultaten of op productpagina’s. En werken het beste wanneer je goed je huiswerk hebt gedaan.

Nog een andere leuk feitje.

Uit onderzoek blijkt namelijk dat bedrijven goede resultaten behalen met Amazon Sponsored Ads en zelfs nog beter dan Google Adwords …en daarbovenop zijn ze gemiddeld drie keer goedkoper dan Google´s kliks (CPC).

2. Product Display Ads

Een “Product Display Ad” is een ander type PPC advertentie die je ook op de productpagina kan vinden, in ongeveer dezelfde sectie van de pagina. Ze zijn een self-service optie die worden gekoppeld aan ASIN’s (Amazon Standard Identification Numbers) en geven verkopers op Amazon de mogelijkheid om op het gedrag van de bezoekers te focussen.

Elke type advertentie heeft zijn eigen plaatsing, budget en verschillen enorm in conversieratio’s (of zelfs CTR).

Amazon geeft verkopers de gelegenheid elke deal te matchen voor specifieke doelgroepen met een Product Display Ad.

Je kan productpagina’s, gerelateerde categorieën en o.a. interesses targetten.

En bedenk hierbij altijd wat voor product je verkoopt, wie je doelgroep is en welke doelen je ermee wilt behalen.

Headline Search Ads

Net zoals bij Sponsored Product Ads, zijn “Headline Search Ads” gelimiteerd aan specifieke productcategorieën. En verschijnen boven aan de zoekresultaten met het merklogo. Ze worden ook wel “banner ads” genoemd en zijn bedoeld om kopers te laten klikken vanaf een bepaalde groep producten waar ze naar zoeken.

Headline Search Ads worden helemaal bovenaan geplaatst, om de kans dat producten worden gezien te vergroten. Met dit soort advertenties kan je meerdere producten tegelijkertijd laten zien, landingspagina’s aanpassen en content eraan toevoegen.

Je hebt bij Headline Search Ads de meeste mogelijkheden. Zo kan je kiezen voor merkpagina’s, productpagina’s, zoekresultatenpagina’s en zelfs verschillende aangepaste URL’s. En je kan ook de tekst en afbeeldingen zelf bepalen in de advertentie die je wilt tonen.

Het is altijd belangrijk te kijken welke doelen je voor ogen hebt met betaalde advertenties op Amazon.

Zo kan je het beste Sponsored Product Ads gebruiken voor bezoekers die op zoek zijn naar specifieke producten en willen kopen (koopintentie), Headline Search Ads inzetten voor meer “brand awareness” of Product Display Ads waarmee je het allebei kan doen.

Amazon PPC vereisten

Het is natuurlijk interessant om met Amazon PPC te beginnen en je wilt het liefst gelijk van start gaan met adverteren. Maar er zijn eerst een aantal dingen die je moet weten. Je zal overigens ook aan wat eisen moeten voldoen, en laten je die hieronder zien.

• Professional Seller Account: je zal een professionele verkopersaccount nodig hebben, omdat je in aanmerking moet komen voor de Amazon Buy Box en dat kan alleen met dit type verkopersaccount
• Verzending: je moet de producten overal naartoe kunnen verzenden
• Amazon Buy Box: ben je adverteerder dan zal je aan de vereisten moeten voldoen om in aanmerking te komen voor de Amazon Buy Box (en hiervoor heb je dus een Professional Seller Account nodig) en verder moet je ook metrics, voorraden, order defect rates etc. kunnen aantonen van je account
• Amazon Brand Registry: dit is een vereiste bij het inzetten van Headline Search Ads en bedoelt om intellectuele eigendommen te beschermen en gebruikerservaringen te vergroten

Wil je dus gebruik maken van Headline Search Ads, is het een vereiste dat je ook merk-geregistreerd bent.

Factoren die Amazon PPC Ads beïnvloeden

Wanneer er meer dan 1 product is voor een specifieke zoekterm (wat meestal het geval is), is het logisch dat je in een competitiestrijd terecht komt voor de plaatsing van advertenties …in dit geval zijn er 2 kritieke factoren die een belangrijk rol spelen:

• Amazon CPC: de hoogste bieding wint het, gezien hij of zij bereid is een hogere prijs te betalen dan andere verkopers / adverteerders voor hetzelfde product
• Quality Factor: de kwaliteit wordt bepaalt op basis van kansen dat potentiële kopers erop zullen gaan klikken, waarbij mede historisch klikgedrag van advertenties wordt meegenomen

Houd in gedachten dat het verhogen van Amazon CPC biedingen, de kans op plaatsing van je advertenties vergroot t.o.v. concurrentie. Verder speelt de kwaliteitsfactor ook een belangrijke rol, want des te beter de kwaliteit van je advertentie hoe minder je hoeft te betalen per klik voor je advertentie op Amazon.

Meest gebruikte termen

Wanneer we kijken naar Amazon PPC zijn er twee belangrijke termen die vaak voorbij komen namelijk:

• Search Terms (zoektermen): dit zijn de exacte zoektermen die potentiële kopers gebruiken in de Amazon Search Box, om specifieke producten te zoeken en kopen. Nadat de zoekopdracht is uitgevoerd zal jouw advertentie prominent verschijnen in de zoekresultaten. Het kan zijn dat je advertentie niet in de zoekresultaten aanwezig is wat meestal te maken heeft met andere zoekwoorden die je gebruikt, verkeerde spelling of een verkeerd ingetypt zoekwoord door de potentiële kopers zelfAmazon PPC keywords

• Keywords (zoekwoorden): Amazon keywords laat verkopers een aantal zoekwoorden kiezen die ze willen gebruiken om hun advertentie te tonen. Wanneer een potentiële koper hetzelfde zoekwoord intypt zal je advertentie dus verschijnen in de zoekresultaten

Bij zoekopdrachten die potentiële kopers intikken, worden vaak meer zoektermen gebruikt dan alleen het exacte zoekwoord dat jij wilt targetten. Het is verstandig om bij het analyseren de mogelijkheden te bekijken, om te kijken of je het aantal zoekwoorden kan uitbreiden voor meer verkopen via je advertenties. Maar ook negatieve zoekwoorden te gebruiken, wanneer de zoektermen die worden gebruikt niet leiden tot de gewenste resultaten of niet relevant genoeg zijn.

10 Amazon PPC tips voor meer succes

Nu je meer weet over wat Amazon PPC precies is, gaan we je ook een 10-tal tips laten zien die je een voorsprong geven op de concurrentie. Je zal er veel aan hebben, en kan je advertenties er dusdanig mee optimaliseren zodat ze nog winstgevender zullen worden. Ontdek ze hieronder.

1. Structuur en consistentie

Je zal misschien denken dat voor een enkele campagne niet zo’n strikte structuur nodig is. Maar dat is een verkeerde gedachte, omdat je altijd consistent zal moeten zijn om verschillende redenen. Het zal je campagnes namelijk zeker optimaliseren.

Probeer een duidelijke lijn aan te brengen in productcategorieën, merken en bv. best verkopende producten. Zorg dat je alles ook goed gaat monitoren. Je voorkomt hiermee dat het een zooitje wordt en wellicht zelfs dubbele of teveel op elkaar lijkende advertenties aan hebt staan.

Op die manier ben je efficiënt en effectief bezig met je campagnevoering op Amazon, wat uiteindelijk alleen maar in je voordeel werkt. Verder blijft het overzichtelijk voor jezelf of voor een compleet marketingteam. Je wilt immers het geld wat aan advertenties wordt uitgegeven wel goed besteden, en niet lukraak over de balk smijten.

2. Plaats vergelijkbare producten in dezelfde Ad Group

Wanneer je “Ad Groups” (advertentiegroepen) gaat maken voor je Amazon PPC campagne, zal je een set met producten en zoekwoorden gaan gebruiken. En omdat de advertenties worden getoond nadat bezoekers een zoekopdracht met die zoekwoorden gebruiken, heb je er niks aan producten in die groep te plaatsen die niets met deze zoekwoorden te maken hebben. Het zal niet of tot zeer weinig conversies leiden en is dus zonde van je geld.

Om een voorbeeld te geven, stel je hebt een advertentiegroep gebaseerd op computermuizen. En je zet in diezelfde groep ook producten zoals usb sticks …dan is de kans groot dat die niet tot conversies gaan leiden. De potentiële klant is namelijk op zoek naar een muis en niet naar een opslagmedium. Let hier dus goed op en zorg dat er producten in staan die ook overeenstemmen met de zoekwoorden in die advertentiegroep.

Je wilt effectief Amazon PPC campagnes voeren en daarvoor moet je zo relevant mogelijke producten in advertentiegroepen plaatsen, en die dus ook in lijn zijn met de zoekwoorden waar potentiële klanten naar zoeken omdat ze die willen gaan kopen.

3. Geautomatiseerde functies gebruiken

Je kan tijdens het voeren van je Amazon PPC campagne gebruik maken van geautomatiseerde of handmatige functies die Amazon te bieden heeft. En daar waar handmatige functies je de meeste controle geven over je campagne, kunnen sommige geautomatiseerde functies ook zeer nuttig zijn. Gebruik ze dan ook allebei.

Hierbij is een van die slimme geautomatiseerde functies “keyword research”. Wanneer je een geautomatiseerde campagne runt voor een productgroep en dit een paar dagen doet, krijg je enorm veel goede info die je kan gebruiken. Zo kan je namelijk zien welke zoekwoorden het beste werken voor jouw producten.

Op die manier kan je die zoekwoorden dan gebruiken in een handmatige campagne, en hierop finetunen. Gebruik je een geautomatiseerde campagne alleen voor onderzoek, zorg er dan wel voor dat je deze uitzet nadat je hier (voor het moment) klaar mee bent. Zo betaal je geen onnodige extra kosten aan die campagne …en doe naast een geautomatiseerde campagne ook zelf zoekwoordenonderzoek, zo gebruik je het beste van twee werelden (omdat er ook zoekwoorden zijn die Amazon misschien wel mist).

4. Zoekwoorden overeen laten komen met je producten

Zoekmachines willen zo relevant mogelijke resultaten tonen aan gebruikers die bepaalde (specifieke) zoekopdrachten gebruiken om iets te vinden dat ze willen kopen. Het geldt zowel voor de betaalde advertenties, maar eveneens de organische zoekresultaten. Amazon zal dus niet je producten tonen wanneer het zoekwoord niet overeenkomt met wat de potentiële kopers intikken.

Verder is het hierbij ook belangrijk de zoekwoorden in je productvermelding te plaatsen. Maar doe het ook niet teveel, want dat kan weer negatieve consequenties hebben en het idee opwekken van “keyword stuffing”. Het is belangrijk dat je op een natuurlijk manier en op de juiste plekken de zoekwoorden gebruikt die relevant zijn voor je producten, en dat alles duidelijk is voor potentiële kopers die je producten bekijken.

Op die manier zal je het meeste uit de Amazon PPC advertenties gaan halen!

5. Longtail zoekwoorden inzetten

Je kunt longtail zoekwoorden en zinnen ook heel goed gebruiken voor je advertenties. Ze zijn nog specifieker en vaak langer en gaan meer in op de details van producten. Het kan in je voordeel werken omdat de kans groter wordt dat met het gebruik van deze zoekwoorden je advertentie wordt getoond. En ook de competitie is vaak een stuk lager.

Een andere bijkomend voordeel is dat degene die het zoekwoord intypt en ernaar gaat zoeken, precies weet wat hij of zij wil. Hiermee is de kans groter dat dit tot een conversie zal leiden. Wel is het belangrijk dit soort zoekwoorden overeen te laten komen met jouw producten, anders zal je er niet echt de vruchten van plukken.

Bij praktisch alle producten, zijn er wel langere zoektermen die je kunt gebruiken …doe er daarom dan ook zeker je voordeel mee.

6. Zoekwoorden en matchtypes

Het matchtype van zoekwoorden bepaalt hoeveel overeenkomst er mag zijn tussen het zoekwoord en de ingevoerde zoekopdracht, en kan je onderverdelen in de 3 onderstaande matchtypes:

• Broad: je advertentie wordt getoond wanneer alle woorden in een zoekopdracht matchen met die in een advertentiegroep. De volgorde speelt hierbij geen rol en ook verkeerde spelling, variaties en synoniemen kunnen de advertentie doen tonen. Het is dus een ruime interpretatie van het zoekwoord.
• Phrase: je advertentie wordt getoond wanneer een zoekopdracht de woorden gebruikt die zijn opgegeven in diezelfde volgorde. Verder geldt dit ook voor variaties op de zoekwoorden. Zoekopdrachten moeten dus in de goede volgorde staan en overeenkomen, anders wordt de advertentie niet weergegeven.
• Exact: je advertentie word alleen getoond bij een zoekopdracht die precies overeenkomt met de zoekwoorden die zijn opgegeven. Verder worden variaties eveneens in overweging genomen. Het gaat dus om een perfecte match van zoekwoorden.

Ter aanvulling op je keuze in matchtypes, kan je ook negatieve zoekwoorden inzetten. Je doet dit om campagnes en advertentiegroepen nog meer te optimaliseren. Het gebruik van negatieve zoekwoorden is om zoekwoorden uit te sluiten die niet relevant zijn of slecht converteren, of wellicht wel helemaal niet converteren en zo je advertentie dus niet triggeren en vertonen.

Negatieve zoekwoorden hebben ook weer verschillende matchtypes, namelijk:

• Negative exact: je advertentie wordt niet weergegeven wanneer de zoekopdracht exact overeenkomt met het negatieve zoekwoord dat je hebt opgegeven …variaties hierop kunnen ook van toepassing zijn.
• Negative phrases: je advertentie zal niet worden weergegeven wanneer in de zoekopdracht het opgegeven negatieve zoekwoord, onderdeel is van de zin …variaties op het zoekwoord kunnen ook van toepassing zijn.

7. Je prestaties monitoren

Amazon ppc resultaatHet is vaak zo dat meerdere van je producten in een advertentiegroep staan. Je kan na verloop van tijd kijken welke producten het beste presteren en welke het iets minder goed doen. Je kan zo, om de meeste verkopen te draaien, naarmate de tijd vordert minder presterende producten uit de groep verwijderen.

Op die manier kan je de impressies en kliks doorsturen naar producten die er het meest toe doen en goed converteren. En je kan hierbij dan ook de CPC aanpassen om meer controle te krijgen over waar je advertenties worden weergegeven en kliks + conversies die je hiermee wint.

Door op deze manier aanpassingen te blijven verrichten zal je uiteindelijk ook optimale levels bereiken voor je advertenties.

8. Check zoekwoorden die anderen gebruiken

Wanneer je zoekwoorden kan vinden die goed werken voor je concurrentie, opent dit nieuwe kansen voor jouw eigen producten. Je kan ze gebruiken en zouden voor (ongeveer) hetzelfde effect moeten zorgen. Het is dan natuurlijk wel belangrijk dat je gelijkwaardige of betere producten hebt.

Maar hoe doe je dit dan? Je kan het handmatig doen of online tools gebruiken hiervoor. Ga je zelf zoeken naar deze zoekwoorden, kost het wel meer tijd en kan het behoorlijk tijdrovend zijn …het is dus verstandig op zoek te gaan naar tools die je hierbij kunnen helpen en tijd zullen besparen.

Er zijn veel verschillende tools beschikbaar, waaronder “Keywords Everywhere” en “Sonar” die je kunnen helpen goed presterende zoekwoorden van de competitie te vinden. Je kan ook andere online tools gebruiken, door naar ze te zoeken in Google en uit te proberen. Het doel moet hierbij altijd zijn dat je meer inzicht krijgt in de zoekwoorden die concurrenten gebruiken, jij kan inzetten voor jouw producten en het je minder tijd kost.

9. Hoger bieden voor nieuwe zoekwoorden

Wanneer je nieuwe zoekwoorden gaat toevoegen aan een bestaande Amazon PPC campagne is het slim om in het begin een hogere CPC (klikprijs) te bieden voor dat zoekwoord. Nieuwe zoekwoorden hebben namelijk geen history en Amazon heeft dus niks om in overweging te nemen of ze de advertentie wel of niet gaan plaatsen.

In dat geval kan je door een hogere CPC te bieden, het nieuwe zoekwoord lekker op gang laten komen.

Naarmate er meer impressies en kliks volgen, kan je vervolgens de CPC aanpassen en finetunen naar een optimaal level.

10. Geef je Amazon PPC campagne de tijd

Je zal niet direct na het lanceren van een Amazon PPC campagne gelijk grote resultaten gaan zien. Het zal tijd nodig hebben, en hierbij is het die gunnen aan je campagnes ook zeer belangrijk. Tijdens je campagne kan er natuurlijk wel voor gezorgd worden dat budgetten niet worden overschreden en is alles goed monitoren heel belangrijk.

Hierbij zijn essentiële factoren het aantal impressies en de CPC / klikprijs van je zoekwoorden. Door alles goed bij te houden, kan je de prijs per klik voor bepaalde zoekwoorden aanpassen zodat je optimale levels bereikt.

Conclusie

Ga je verkopen op Amazon? Dan kan het opstarten van een Amazon PPC campagne zeker helpen je verkopen een boost te geven. En ook op de langere termijn, na het optimaliseren ervan rendabel zijn voor je onderneming.

En met name ook in het begin, tijdens de productlancering, kan het je snel aan die eerste (broodnodige) verkopen helpen zodat je ook verkoopstatistieken opbouwt die belangrijk zijn voor Amazon en je rankings.

We raden je aan goed onderzoek te doen, campagnes op de juiste manier te creëren en vervolgens alles gaande weg te blijven meten. Zo haal je alles uit je advertenties en zal het je flink wat extra verkopen gaan opleveren …succes!

Heb jij vragen naar aanleiding van dit artikel? Laat dan een reactie hieronder achter, ons team staat klaar om jouw vragen te beantwoorden!

Over de schrijver
Hallo, Ik ben bas. Ondernemer op Slippers is de beste samenvatting van mij! Ik reis samen met mijn familie de wereld rond terwijl de business doordraait! Eigenaar van DisQounts International BV. Toonaangevend in FMCG (Fast moving Consumer Goods) en winnaar van het snelst groeiende crossborder E-Commerce bedrijf van Nederland! En natuurlijk Plazatalk, een platform waarin wij (startende) ondernemers helpen succesvol te verkopen via Marketplaces zoals bol.com en Amazon! Ik probeer over interessante onderwerpen blogs te schrijven. Mocht je leuke / interessante onderwerpen weten waarover we kunnen schrijven, laat dan een reactie achter onder deze blog. Veel leesplezier!
Reactie plaatsen

We maken gebruik van cookies