Met trots kan ik je vertellen dat ik afgelopen donderdag met een interview in het Financieel Dagblad (FD) verschenen ben! In dit interview staat het onderwerpen ‘jonge ondernemers en succesvol online verkopen’ centraal. Een super leuk artikel als je het mij vraagt, hieronder alvast een preview;-)
Interview Financieel Dagblad
Met een militaire zaklamp verdiende hij miljoenen, net als met een zwart masker om mee-eters te verwijderen. Tussen 2014 en 2017 verkocht Bas Urlings zo’n 2000 producten online. ‘Ik was Amazon in het klein. In topmaanden gingen er 50.000 producten doorheen. Powerbanks, smartwatches: je kon het zo gek niet bedenken of ik had het.’
Dertig man personeel en een omzet die van €350.000 naar zeven miljoen euro per jaar ging. In 2018 werd hij bekroond met de CrossBorder Award, een prijs van onlinemarketingspecialist Dexport en onlineretailplatform Twinkle voor de snelst groeiende onderneming in zijn soort in Nederland.
Hier kun je het hele interview lezen (wel even registreren helaas:))
Mijn verhaal in de Ondernemen Op Slippers podcast
Wil je meer weten of hoe ik mijn business opgebouwd heb en hoe ik uiteindelijk de Crossborder Award won? In het eerste ‘Slippertje’ in de Ondernemen Op Slippers podcast vertel ik mijn hele verhaal!